ROZEMARIJN

COACHING  COUNSELLING  HEALING  READING

Je beter voelen

Je hebt last van spanningsklachten en uitrusten helpt niet meer.  Je kunt hierbij denken aan de volgende klachten:

  • Overgevoeligheid voor prikkels (geluiden, licht, het weer).
  • Gegeneraliseerde pijn (pijn in hele lichaam, rug, gewrichten, hoofdpijn).
  • Emotionele kwetsbaarheid (sneller last van ergernis, verdriet, stemmingswisselingen).
  • Onzekerheid en angst.
  • Concentratieverlies en geheugenproblemen.
  • Chronische vermoeidheid.
  • Slapeloosheid.
  • Spijsverteringsproblemen.
  • Gestoorde motoriek en sensibiliteit.
  • Veranderingen in het afweersysteem.
  • Veranderingen in je behoeftes.

Je hebt je medisch laten onderzoeken en er is geen lichamelijke oorzaak vastgesteld.

Dan zijn dit allemaal signalen van het lichaam om het rustiger aan te gaan doen en jezelf meer te gaan ontspannen.


Uiteraard kun je hiervoor deskundige hulp inschakelen, maar je kunt ook (eerst) zelf aan de slag om je beter te gaan voelen met het 10 stappenplan dat ik heb geschreven, gebaseerd op De Pijn de Baas van dr Frits Weber.

Het zijn stencils waar tips, aandachtspunten en vragen op staan. De vragen laten je nadenken over jezelf en je bezigheden. Tevens is er ruimte om je antwoorden en je gedachten op te schrijven. Jouw antwoorden dienen als houvast en helpen je om te voorkomen dat je terugvalt.

In kleine stapjes kun je zo je doel bereiken.

Om dit zelf te doen heb je discipline, wilskracht en doorzettingsvermogen nodig. Door je verhaal te vertellen aan dierbare mensen om je heen, geef je hen de gelegenheid je te steunen en aan te moedigen op jouw weg naar je beter voelen.

Helaas kan ik op deze website geen pdf bestanden uploaden. Onderaan deze pagina staan de foto's van de 10 stappen, zodat je weet wat je kunt verwachten. Je kunt mij een mail sturen, rechtstreeks of via het contactformulier en ik stuur je dan gratis de bestanden toe. Je kunt kiezen om ze stap voor stap te ontvangen door mij een mail te sturen als je toe bent aan de volgende stap. Of uiteraard alle stappen in één keer. Jij weet zelf wat het beste werkt voor jou om het echt te gaan doen en vol te houden.

Vragen stellen tussendoor per mail is altijd mogelijk. Ik streef ernaar je binnen 48 uur een reactie te sturen.